"Дія.Бізнес": портал від Мінцифри створено для допомоги українським бізнесменам
Онлайн-платформа "Дія.Бізнес" була презентована наприкінці лютого 2020 року Кабінетом міністрів України.
За допомогою "Дія.Бізнес" бізнесмени можуть без труднощів, корупційних ризиків та найголовніше – надзвичайно швидко вирішувати будь-які питання, з якими можуть стикнутися у процесі роботи.
Ініціатором створення платформи стало Міністерство цифрової трансформації України.
Функціонал порталу "Дія.Бізнес"
Функції сайту можна розділити на два великі блоки: інформаційні послуги та служба онлайн-консультацій. До того ж на сайті можна як зареєструвати, так і закрити ФОП.
Наразі "Дія.Бізнес" працює у тестовому режимі і пропонує такі змістові блоки:
- Перелік бізнес-ідей з шаблонами, списки юридичних документів, необхідних для відкриття бізнесу;
- Онлайн-сервіси та програми підтримки для бізнесменів;
- Каталог бізнес-ідей з шаблонами;
- Конкретні проблеми, з якими може зіткнутися бізнес, та методи їх вирішення;
- Довідник підприємця з матеріалами профільних державних органів;
- Відеоконсультації з фахівцями щодо систематизації бізнес-процесів, фінансового управління, взаємодії з державними органами, HR, маркетингу та продажів
Аби отримати консультацію від експерта, підприємець має зайти на сайт "Дія.Бізнес", обрати необхідний напрям, визначити зручний для себе формат консультації, зареєструватися та зарезервувати час у календарі. Після цього він зможе отримати потрібну йому фахову консультацію.
Що дасть Україні "Дія.Бізнес"
У Мінцифри розповідають, що українські підприємці постійно стикаються з низкою проблем на усіх етапах розвитку власної справи. Це стосується, приміром, доступу бізнесу до інформації, проблем з оподаткуванням, відсутності достатньої освіти для підприємців тощо. "Дія.Бізнес" покликана вирішувати ці питання у тому числі завдяки розміщеним на сайті кейсам успішних стартапів, що переросли у повноцінний бізнес. З ними можна ознайомитися безкоштовно та взяти на замітку ключові моменти.
Онлайн-платформа "Дія.Бізнес" має на меті допомогти потенційному підприємцеві вирішити, який напрям бізнесу йому обрати та як впоратися з численними труднощами на шляху до своєї мети.
Посилання на сайт :https://business.diia.gov.ua/
Також на Онлайн-платформа "Дія.Бізнес можна отримати одноразову матеріальну допомогу ФОПам та найманим працівникам за посиланням: https://diia.gov.ua/services/odnorazova-materialna-dopomoga-fopam-ta-najmanim-pracivnikam
Зареєструватися на отримання виплати можна до 31 грудня.
Одноразову матеріальну допомогу в розмірі до 8 тисяч гривень зможуть отримати:
1. Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:
- основний КВЕД належить до тих, стосовно яких вжито карантинні заходи;
- організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
- середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;
- найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.
2. ФОПи, якщо:
- станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинні заходи;
- займається діяльністю понад 3 місяці;
- сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
- якщо не є одночасно найманим працівником.
Перед зверненням за отриманням одноразової допомоги необхідно:
- мати відкритий банківський рахунок в банку за стандартом IBAN;
- підключитися до Порталу Дія.
Головним критерієм при заповненні заяви є вірний КВЕД підприємства, який зазначений першим у відомостях з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
У заяві про виплату одноразової матеріальної допомоги зазначається:
- прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи, її дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта;
- адреса місця проживання;
- підтвердження відповідності застрахованої особи критеріям, передбаченим частинами першою та другою статті 2 закону, що здійснюється шляхом проставлення відповідної позначки заявником;
- номер банківського рахунка для виплати одноразової матеріальної допомоги – за стандартом IBAN.
КВЕДи, які підпадають під надання допомоги: https://cutt.ly/6hNG2hN
Якщо ваша діяльність – основний вид діяльності підпадає під обмеження відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», ви можете оформити заяву на отримання одноразової матеріальної допомоги до 31 грудня включно.
Як оформити заяву на порталі «Дія»?
- Вам знадобиться кваліфікований електронний підпис для авторизації у порталі.
- Зареєструйтеся чи авторизуйтеся, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
- У розділі «Послуги» оберіть Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам.
- Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного Фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
- Підтвердіть своє поточне місце роботи.
- Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку тут.
- Перевірте та надішліть заповнену заяву.
- Очікуйте повідомлення про нарахування виплати.
Результат: Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.
Як оформити заяву в застосунку?
Авторизуйтесь у застосунку за допомогою Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
У розділі “Послуги” натисніть “Отримати допомогу”.
Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку тут.
Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.
Результат: Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.
Докладна інформація на порталі «Дія».