Кабінет роботодавця
Пенсійний фонд України працює над розширенням можливостей вебпорталу електронних послуг. На порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, правильності подання звітності.
У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб із вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.
Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.
Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, – можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).
Роботодавці можуть самостійно отримувати електронні довідки про страховий стаж своїх працівників та отримати їх протягом п’яти хвилин від імені юридичної особи. Для цього потрібно увійти до персонального кабінету за допомогою кваліфікованого електронного підпису, вибрати «Запити на отримання електронних документів» та в меню обрати «Довідка про трудовий та страховий стаж». Потім слід заповнити новий запит на отримання документів даними свого співробітника, підписати дані страхувальника та відправити до Пенсійного фонду запит. Для отримання довідки потрібно перейти до розділу «Звернення» та вибрати останнє виконане завдання.
Начальник Чорнобаївського відділу
обслуговування громадян головного
управління Пенсійного фонду України
в Черкаській області Н.Грицай