Проведено нараду з керівниками структурних підрозділів
На нараді з керівниками структурних підрозділів 03 лютого 2020 року, проведеній першим заступником голови райдержадміністрації Валентиною Стилик, розглянули питання:
«Про роботу відділу у Чорнобаївському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області у 2019 році», доповів начальник відділу у Чорнобаївському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області Юрій Петренко
«Про підсумки роботи Чорнобаївського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області у 2019 р. та основні пріоритети діяльності на 2020 рік», доповіла начальник Чорнобаївського відділу обслуговування громадян (сервісного центра) головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Наталія Грицай
Юрій Петренко поінформував, що в зв’язку з актуальністю «земельних» питань, а також змінами, що відбуваються в земельному законодавстві, до відділу надходить значна кількість звернень громадян, юридичних осіб, установ та організацій, які працівниками відділу вирішуються в межах своєї компетенції, або ж надається інформація, яким чином можна вирішити те чи інше питання.
У 2019 році на особистому прийомі побувало 50 громадян, на виїздних прийомах надано консультаціїі з земельного законодавства 11 громадянам, підготовлено 45 відповідей на запити адвокатів, надано 198 інформацій на письмові запити органів виконавчої влади, прокуратури, фізичних та юридичних осіб, зареєстровано та опрацьовано 122 письмових звернень фізичних та юридичних осіб.
В 2019 році зареєстровано 2443 земельні ділянки, надано 1729 витягів про зареєстровані земельні ділянки, внесено до Державного кадастру відомості (зміни до відомостей) по 11831 земельних ділянках, надано 739 викопіювань із кадастрової карти, видано 19174 витяги про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, надано 487 довідок із державної статистичної звітності. Всього за 2019 рік надано 36403 адміністративних послуг, що на 29735 послуг більше, ніж у минулому році (6668 за 2018 рік).
За підсумками розгляду питання Валентина Стилик закцентувала увагу на якісному наданню послуг учасникам АТО з оформлення земельних ділянок та підписанню договорів по землях сільськогосподарського призначення.
Наталія Грицай повідомила, що у 2019 році значна увага приділялась підвищенню якості обслуговування громадян, забезпеченню доступності послуг.
Забезпечено щоденний прийом відвідувачів без обідньої перерви та без розподілу за територіальним (дільничним) принципом з 8-00 до 17-00
Протягом 2019 року до відділу обслуговування громадян звернулось 13325 осіб. Консультації з питань пенсійного забезпечення надано 5802 громадянам, прийнято 3848 заяв та документів із питань пенсійногозабезпечення, видано 2420 повідомлень.
Доступ до інформаційних систем здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Надано послуг 363 особам, в тому числі із застосуванням нових технологій – 80 особам.
Опрацьовано 251 запит щодо підтвердження страхового стажу, заробітної плати.
Упродовж року спеціалісти відділу обслуговування громадян за телефонами постійнодіючої «гарячої» телефонної лінії наддали роз’яснення 448 особам.
По другому питанню перший заступник зауважила про ефективність роботи відділу обслуговування громадян (сервісного центру) після проведеного реформування системи Пенсійного фонду України.
З організаційних питань розглянули: про стан виконання бюджетів в січні 2020 року та дотримання заходів щодо фінансово-бюджетної дисципліни, функціонування медичних та освітніх закладів району, про стан епізоотичної, епідемічної ситуації захворювань на грип та ГРВІ серед населення району, про надзвичайні випадки в районі.