A A A K K K
для людей з вадами зору
Чорнобаївська районна державна адміністрація
Черкаська область, Чорнобаївський район

Із жовтня стартує осінній призов

Дата: 17.09.2019 10:34
Кількість переглядів: 446

70663253_2542008465861999_684003250176786432_n

Про це повідомив у ході сьогоднішньої пресконференції обласний військовий комісар Євген Курбет. За його словами, осінній призов триватиме з 1 жовтня до 30 грудня.

– Із Черкаської області маємо залучити більше 500 призовників, – зауважив Євген Олександрович, – зокрема до лав ЗСУ, Нацгвардії, Державної Прикордонної Служби та інших військових формувань. Залучатимуть тих громадян України, яким на момент призову виповнилося 18 років.

Варто зазначити, що за громадянами, яких призивають на строкову військову службу, зберігається місце роботи (у разі офіційного працевлаштування), а також нараховується та виплачується середньомісячна заробітна плата.

Окрім того, військовослужбовець строкової служби має соціальний пакет, говорить обласний комісар, що передбачає виплату грошової допомоги в розмірі двох мінімальних заробітних плат. Також щомісячно строковики отримують по 350 грн на особисті потреби, мають право на безплатний проїзд усіма видами транспорту загального користування, міського, приміського та міжміського сполучення ( за винятком таксі). Усі військовослужбовці строкової служби перебувають на державному утриманні: їх забезпечують формою одягу відповідно до сезону, щоденним триразовим харчуванням та розміщують в казармах.

Євген Курбет також повідомив про процес проходження навчань резервістами та офіцерами запасу.

Довідково:

Згідно із ЗУ “Про військовий обов’язок та військову службу” терміни строкової військової служби :

– для солдатів, матросів, сержантів і старшин, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших військових формуваннях – 18 місяців;

– для осіб які на час призову на строкову військову службу мають ступінь вищої освіти спеціаліст, бакалавр або магістр – до 12 місяців.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора