Оскарження рішень, дій або бездіяльності у сферах державної реєстрації бізнесу та нерухомості
Дата: 16.08.2019 14:40
Кількість переглядів: 373
При Міністерстві юстиції України, його територіальних органах створено Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.
При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, що розглядає скарги стосовно державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність у межах Черкаської області.
Міністерство юстиції України розглядає скарги:
- на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);
- на проведені державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі рішення суду);
- на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.
Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги:
- на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію);
- на дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації.
Переваги звернення зі скаргою:
- скарга розглядається протягом 30 днів (у деяких випадках - 45 днів);
- розгляд скарг здійснюється безоплатно;
- рішення за результатом розгляду скарги, пов’язане із внесенням відомостей до реєстрів, виконується не пізніше наступного робочого дня після прийняття;
- присутність скаржника на засіданні Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації необов’язкова.
Скаргу можна подати або надіслати до:
- Міністерства юстиції України (вул. Архітектора Городецького, 13, м. Київ, 01001);
- Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001, тел. (0472) 33-00-27).