A A A K K K
для людей з вадами зору
Чорнобаївська районна державна адміністрація
Черкаська область, Чорнобаївський район

Проведено навчання для державних службовців апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації

Дата: 05.10.2018 15:41
Кількість переглядів: 730

Фото без опису

      5 жовтня 2018 року за участі першого заступника голови райдержадміністрації Валентини Стилик проведено навчання для державних службовців апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації щодо процедури проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій  “Б” і “В” .

Фото без опису

       Метою оцінювання є визначення якості виконання державним службовцем поставлених завдань, а також прийняття рішення щодо, планування службової кар’єри, визначення потреби у професійному навчанні.

    Начальник відділу з питань управління персоналом Василь Мінько розповів про строки проведення,   підготовку пояснень, письмового звіту та заповнення висновку. Окрема увага була звернена на виставляння оцінки.                                                                     Згідно з пунктом 33 Типового порядку за результатами оцінювання виставляється негативна, позитивна або відмінна оцінка з її обґрунтуванням на основі розрахунку середнього бала за виконання кожного визначеного завдання і досягнення ключових показників, що виставляється з урахуванням критеріїв виставлення балів. Присутніх поінформовано про необхідність  ознайомлення з результатами оцінювання. Крім того, акцентувалась увага на  проведенні повторного оцінювання та  оскарження результатів оцінювання.

                                                                                                                                За інформацією відділу з питань управління                                                                                                                                                     персоналом  апарату райдержадміністрації


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора