A A A K K K
для людей з вадами зору
Чорнобаївська районна державна адміністрація
Черкаська область, Чорнобаївський район

До уваги громадян! Як зареєструвати право власності на індивідуальний житловий, садовий чи дачний будинок?

Дата: 29.09.2017 15:39
Кількість переглядів: 655

Фото без опису

     Алгоритм дій та перелік необхідних для державної реєстрації документів визначається в залежності від того, яким чином та коли побудовано будинок.

    Ситуація №1 - Будинок є новобудовою, будівництво якої завершили після 5 серпня 1992 року. У цьому випадку для державної реєстрації права власності подаються наступні документи:
- документ, що посвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта (необов’язково, якщо такий документ зареєстрований в Єдиному реєстрі документів);
- документ, що підтверджує присвоєння адреси (не потрібно, якщо реєструєте будинок, що збудований на ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);
- техпаспорт на цю нерухомість;
- договір співвласників або письмова заява, якщо щойно збудований об'єкт перебуває у спільній власності (коли реєструється майно, що набувається у спільну часткову власність);
- договір про спільну діяльність чи угода простого товариства (якщо будівництво об'єкта відбулось як результат спільної діяльності);

     Ситуація № 2 - Будинок збудований до 5 серпня 1992 року. Для державної реєстрації права власності подаються наступні документи:
- техпаспорт на такий об'єкт нерухомого майна;
- документ, що підтверджує присвоєння будинку адреси (не вимагається, коли реєструється об’єкт, що збудований на ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);

    Ситуація № 3 - Будинок, іцо збудований до 5 серпня 1992 року та розташований на території сільської, селищної чи міської ради, яка здійснювала ведення погосподарського обліку. В такому випадку для державної реєстрації права власності подаються наступні документи:
- виписка з по господарської книги, надана виконавчим комітетом відповідного органу місцевого самоврядування або відповідною архівною установою;
- документ, що посвідчує речове право на ділянку, на якій розташований будинок (у тому числі рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність чи відомості про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність з погосподарської книги);
- якщо у цих документах не буде відомостей про технічні показники, то техпаспорт на будівлю.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь