Вимоги до документів, що подаються для державної реєстрації прав
Для здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень заявником подаються у паперовій або електронній формі у випадках, передбачених законодавством, оригінали документів, необхідних для проведення реєстраційних дій.
У разі якщо оригінали документів, необхідних для проведення реєстраційних дій, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, що їх видають, заявник подає копії документів, оформлені такими органами відповідно до законодавства.
Документи, що подаються для державної реєстрації прав, повніші відповідати вимогам, встановленим Законом України «Про державну реєстрацію речових прав па нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон) та іншими нормативно-правовими актами.
Електронні документи, подані для проведення державної реєстрації прав, оформлюються згідно з вимогами, встановленими Законом та іншими нормативно- правовими актами.
Не розглядаються документи з підчищеннями або дописками, закресленими словами та іншими не обумовленими в них виправленнями, заповнені олівцем, з пошкодженнями, що не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст, а також оформлені з порушенням вимог законодавства.
Відповідальність за достовірність даних, що містяться в документах, поданих для державної реєстрації прав, несе заявник, якщо інше не встановлено судом.
Відповідальність за відповідність електронних копій документів, поданих для державної реєстрації прав, оригіналам таких документів у паперовій формі у разі подання заяви в електронній формі несе особа, яка виготовила електронні копії документів.