A A A K K K
для людей з вадами зору
Чорнобаївська районна державна адміністрація
Черкаська область, Чорнобаївський район

Як зареєструвати право власності на індивідуальний житловий, садовий чи дачний будинок

Дата: 31.05.2018 12:36
Кількість переглядів: 558

Фото без опису

    Алгоритм дій та перелік необхідних для державної реєстрації документів визначається в залежності від того, яким чином та коли побудовано будинок.
Ситуація №1 – Будинок є новобудовою, будівництво якої завершили після 5 серпня 1992 року. У цьому випадку для державної реєстрації права власності подаються наступні документи:

    • документ, що посвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (необов’язково, якщо такий документ зареєстрований в Єдиному реєстрі документів);
    • документ, що підтверджує присвоєння адреси (не потрібно, якщо реєструєте будинок, що збудований на ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);
    • техпаспорт на цю нерухомість;
    • договір співвласників або письмова заява, якщо щойно збудований об’єкт перебуває у спільній власності (коли реєструється майно, що набувається у спільну часткову власність);
    • договір про спільну діяльність чи угода простого товариства (якщо будівництво об’єкта відбулось як результат спільної діяльності);

Ситуація № 2 – Будинок збудований до 5 серпня 1992 року. Для державної реєстрації права власності подаються наступні документи:

    • техпаспорт на такий об’єкт нерухомого майна;
    • документ, що підтверджує присвоєння будинку адреси (не вимагається, коли реєструється об’єкт, що збудований на ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);

Ситуація № 3 – Будинок, що збудований до 5 серпня 1992 року та розташований на території сільської, селищної чи міської ради, яка здійснювала ведення погосподарського обліку. В такому випадку для державної реєстрації права власності подаються наступні документи:

    • виписка з погосподарської книги, надана виконавчим комітетом відповідного органу місцевого самоврядування або відповідною архівною установою;
    • документ, що посвідчує речове право на ділянку, на якій розташований будинок (у тому числі рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність чи відомості про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність з погосподарської книги);
    • якщо у цих документах не буде відомостей про технічні показники, то техпаспорт на будівлю.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь