При реєстрації нерухомості можна отримати витяг у паперовій формі з підписом та печаткою реєстратора
Антирейдерським законом «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» від 06.10.2016 № 1666-УШ передбачена можливість власника нерухомого майна при реєстрації нерухомості отримати паперове підтвердження з підписом та печаткою реєстратора.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань державної реєстрації» від 9 листопада 2016 № 806 визначена форма та зміст витягу з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав.
Витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав формується державним реєстратором за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав в електронній формі, що розміщується на веб-порталі Мін’юсту, та за бажанням заявника в паперовій формі на аркушах паперу форматом А4 без використання спеціальних бланків, з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.
Витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав формується на основі записів Державного реєстру прав після внесення до зазначеного Реєстру відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав та містить відомості про:
1)індексний номер витягу;
2)дату та час його формування;
3)державного реєстратора, який сформував витяг;
4)підставу формування витягу;
5)речові права, обтяження речових прав, державну реєстрацію яких проведено;
6)відомості про об'єкт нерухомого майна