Документи, які подаються для державної реєстрації права власності на об’єкт нерухомого майна державної або комунальної власності
Дата: 19.10.2017 09:38
Кількість переглядів: 722
Для державної реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна державної або комунальної власності, будівництво якою завершено та право власності на який не зареєстровано до 1 січня 2013 р., за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності на такий об’єкт, подаються:
- технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;
- витяг з Єдиного реєстру об'єктів державної власності щодо такого об’єкта (у разі державної реєстрації права державної власності);
- документ, що підтверджує факт перебування об'єкта нерухомого майна у комунальній власності, виданий відповідним органом місцевого самоврядування (у разі державної реєстрації права комунальної власності);
- документ, що підтверджує факт відсутності перебування об'єкта нерухомого майна у державній власності, виданий Фондом державного манна чи його регіональним відділенням (у разі державної реєстрації права комунальної власності).