"Онлайн будинок юстиції" - має свою електронну адресу
Нагадуємо, що «Онлайн будинок юстиції» функціонує за адресою http://obu.org.ua. Послугами з повторного отримання документів у сфері реєстрації актів цивільного стану, зможуть скористатися всі українці. Для цього достатньо зайти на сайт сервісу Онлайн Будинок Юстиції.
На порталі сервісу можна знайти інструкцію з отримання кожної запропонованої послуги, а також залишити відгук.
Окрім вищезгаданих сервісів, також можна отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту, зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації, отримати дані про електронний цифровий підпис. Будь-який громадянин може подати заявку через «онлайн будинок юстиції» про втрату документа і в будь-якому відділі ДРАЦС країни отримати дублікат. В онлайн-будинку юстиції кожен, у кого є комп’ютер та доступ до інтернету, може отримати таку послугу, як повторна видача документів. Скажімо, свідоцтво про народження чи шлюб (або розірвання його) тощо. А також витяги із документів про народження, зміну Імені, смерть, розірвання шлюбу, усиновлення, встановлення батьківства.
Якщо людина має електронний цифровий підпис, вона зможе оформити весь цикл документів через онлайн-юстицію.
Що потрібно для реєстрації в системі «Онлайн-будинок юстиції»:
— зайти на ресурс http://obu.org.ua, ввівши в браузер потрібну адресу та натиснувши клавішу Enter;
— на стартовій сторінці системи слід курсором вибрати кнопку у правому верхньому кутку вікна;
— у формі, що з’явиться на екрані, користувач має вибрати закладку «реєстрація» та у відповідні поля форми ввести адресу своєї електронної пошти і пароль (двічі);
— вводячи пароль, користувач може скористатися можливістю приховати чи показати набрані ним символи, вибравши відповідно опцію «сховати» чи «показати»;
— поставити галочку в чек-бокс «я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»;
поставити галочку в чек-бокс «я ознайомлений з порядком роботи з веб- порталом»;
— натиснути екранну кнопку «створити аккаунт».
Після облікового запису система запропонує користувачеві форму авторизації в системі.