До уваги громадян! Щодо прийняття та видачі документів місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги під час державної реєстрації громадських формувань
Процедуру проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, права та обов’язки суб’єктів у сфері державної реєстрації визначено Порядком державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, який затверджений наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №359/5.
Державна реєстрація може проводитись за заявою заявника шляхом звернення до фронт - офісів, що забезпечують прийняття та видачу відповідно до цього Порядку документів під час державної реєстрації.
Наказом Міністерства юстиції України від 17.06.2016 №1717/5 запроваджено пілотний проект в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час державної реєстрації громадських формувань відповідно до Порядку №359/5 місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги як фронт-офісами.
З метою забезпечення доступності, а також підвищення якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань прийняття та видача документів під час державної реєстрації громадських формувань поряд з Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області здійснюється місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Інформацію про місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги із зазначенням їх місцезнаходження можна знайти за посиланням: http://uprav.ck.minjust.gov.ua/docs/19-07-16.pdf; http://cherkasy.legalaid.gov.ua/ua/.