A A A K K K
для людей з вадами зору
Чорнобаївська районна державна адміністрація
Черкаська область, Чорнобаївський район

Як правильно оформити скаргу до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації?

Дата: 30.03.2017 09:14
Кількість переглядів: 1274

Фото без опису

Суб’єкти розгляду скарг:

  1. Міністерство юстиції України;
  2. Територіальні органи Міністерства юстиції України.

Міністерство юстиції України розглядає скарги:

  1.  на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);
  2. на проведені державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі рішення суду)
  3. на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

Територіальні органи Міністерства юстиції України
 розглядають скарги:

  1. на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію);
  2. на дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації.

Вимоги до термінів подачі скарги:

  1. скарга має бути поданою протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Вимоги до змісту скарги:

  1. необхідно вказати реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується (у сфері реєстрації нерухомості);    
  2. необхідно викласти зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності;
  3. вказати норми законодавства, які порушено на думку скаржника;
  4. викласти обставини, якими обґрунтовуються вимоги;
  5. мають бути вказані відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до відповідних реєстрів.

Вимоги до оформлення скарги:

  1. необхідно вказати повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб);
  2. необхідно вказати найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;
  3. необхідно зазначити дату складання скарги;
  4. скарга має бути підписана.

Вимоги до супровідних документів:

  1. якщо скарга буде подаватися представником, необхідна довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника (або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку);
  2. до скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника (за наявності).

Що означає «копія засвідчена в установленому порядку»
та з чого складається відмітка про засвідчення копії?
Відмітка про засвідчення копії складається:

  1. зі слів «згідно з оригіналом»;
  2. засвідчуватися повинна кожна сторінка документа з відтиском печатки підприємства (за наявності), установи, організації, іншої юридичної особи.
  3. дати засвідчення копії;
  4. назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища;

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь